Los bericht bekijken
Oud 29 september 2022, 07:48   #252
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Interessanter is te kijken wat de VS officieel zeggen. Ontkennen ze zwart op wit bij monde van blinken of Biden hier iets mee te maken te hebben of laten ze enkel hun media en wat derderangs figuren wat twijfel zaaien rond Rusland? Noem het circumstantial evidence. Analyseer de officiële statements.

"US secretary of state Antony Blinken has spoken to Danish foreign minister Jeppe Kofod about the “apparent sabotage”, said US state department spokesman Ned Price late on Tuesday. “The United States remains united with our allies and partners in our commitment to promoting European energy security,” he said."

Ik zou graag een ontkenning lezen. Niets van wat Blinken publiek gezegd heeft (voor zover ik lees) kan als een leugen gezien worden moest de VS er achter zitten. Ze liegen niet graag openlijk. Dus er worden woordspelletjes gebruikt of doen ze er het zwijgen toe.

Daarom wil Rusland een security counsel meeting. Om de VS ertoe pogen te brengen hardop te liegen. Type Powell.

Let op vooral op Blinken's of Biden's woorden in de toekomst. De formuleringen zeggen tussen de lijntjes soms meer dan wat eigenlijk gezegd wordt.

Rusland ontkent bij monde van Peskov las ik. Ontkent Blinken? Dat is een goede vraag.
De VS kan makkelijk liegen, dat is nooit een probleem geweest. Ze zijn enkel nog aan het zoeken naar een reden waarom Rusland zijn eigen materiaal zou geschroot hebben. Het zeewater zou de leiding onherstelbaar maken, die mag op het oud ijzer.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden