Los bericht bekijken
Oud 29 september 2022, 08:43   #268
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Er is 0,0 voordeel voor de Russen, ik begrijp niet dat dit zo algemeen gepropageerd wordt. Ik begrijp het natuurlijk wel, propaganda, maar dat er zoveel mensen in mee gaan.
Er was ook 0,0 voordeel voor de Russen om Oekraine binnen te vallen he.

Kijk, op korte termijn is dit op zijn Ursula's, natuurlijk een "slag" voor Europa, en dat is misschien wat de Russen pogen te doen: Europa een koude winter geven, met de hoop dat we gedemoraliseerd geraken. Of gewoon maar uit nijd, om Europa zeer te willen doen (op korte termijn).

Of natuurlijk, om de Amerikanen te framen. Zoals gij direct doet.

De Russen doen geen intelligente dingen de laatste tijd. Er zit een zot in het Kremlin. Ze halen domme stoten uit zoals dat referendum. Ze denken dat iedereen in de eerste de beste goeiekope smoes trapt, terwijl dat maar een kleine minderheid hier op 't forum is.

Het laat hen ook toe om Europa "zeer" te doen (op korte termijn he) zonder ervoor uit te komen, en met iemand anders aan te wijzen he. Zoals maffiozen vaak doen.

Kortom, er zijn redenen waarom de Russen het zouden doen. Nog eens, de enige reden om de Russen niet te verdenken is dat het perfect gelukt is.

Zoals ik al zegde, op termijn, en in het belang van het westen, en van het verlossen van interne zeverderij, moest die lijn allang kapot gemaakt zijn door Europa zelf, maar die hebben daar de ballen niet toe (of toch ??).

Dat die lijn kapot is, is gewoon een zegen voor Europa.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden