Los bericht bekijken
Oud 30 september 2022, 06:34   #19
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Er verdwijnen ook nog voor 150 miljoen heffingen uit de energiefacturen, goed voor 25 a 35 euro per gezin, ook voor alleenstaanden. En alleenstaanden met lage inkomens genieten evenzeer van de jobbonus, al valt dat uit de fakenewsmeme van DPG-media in de openingspost niet duidelijk op te maken.
Vergis u niet, ik heb er geen problemen mee dat werkende mensen die wat minder verdienen omdat ze nog jong zijn bvb of wat minder geluk hebben gehad in de studies of waar dan ook niet geholpen worden. Integendeel, daar ligt de prioriteit.

Waar ik absoluut een pesthekel aan heb zijn van die zogenaamde "invaliden" die perfect gezond zijn, maar overspannen in hun hangmat liggen en met mijn 52 % + betaalde BTW en taksen allerhande.

Hetzelfde voor aangespoelde (zand)negers en andere profiteurs die nog geen klap uitgericht hebben behalve hun hand openhouden.

Doe daar iets aan, flikker die buiten of zet die hun uitkering op 0 euro zodanig dat je de belastingsdruk kunt laten zaken voor de mensen die heel dat circus hier financieren.

Laatst gewijzigd door Herr Flick : 30 september 2022 om 06:35.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden