Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen
Neen, ik erken dat er kleine, verwaarloosbare risico's zijn.
Net zoals dat bij een COVID-besmetting het geval is.
Patrickve legt het hier perfect uit:
Het zijn twee totaal verwaarloosbare fenomenen.
Wanneer ik dus een afweging moet maken met het hebben van een sociaal leven, gaat dat totaal verwaarloosbare fenomeen mijn beslissing niet beïnvloeden.
-> Op café gaan was een risico, want ik kon een COVID-besmetting oplopen. Het risico dat ik daar zware gevolgen van zal hebben is echter enorm klein.
-> Een vaccin laten zetten was een risico, want er kunnen bijwerkingen optreden. Het risico dat ik daar zware gevolgen van zal hebben is echter enorm klein.
Net zoals het risico op een COVID-besmetting mij niet tegenhield om op café te gaan, hield ook het risico op een bijwerking van het vaccin mij niet tegen.
|
Je kent de risico's van de bijwerkingen nog helemaal niet, je kunt ze dus niet klein en verwaarloosbaar noemen en ook al niet vergelijken met de gevolgen van een covid-besmetting!
Zelfs de farmaceuten kennen ze nog niet. Daarvoor geldt de einddatum februari 2024
nadat de proeffase 3 beëindigd werd en de resultaten en álle covid/mRNA-vaccin bijwerkingen in kaart zijn gebracht.
Dán pas zou je die afweging kunnen maken en kunnen beweren dat zware gevolgen door vaccin bijwerkingen enorm klein zouden kunnen zijn.
Me dunkt dat 3.645 blz aan voorlopig en schadelijke bijwerkingen door interne pfizer dokumenten voor hun covid-vaccins al een aanwijzing zijn dat de bijwerkingen echt niet zo verwaarloosbaar en klein zijn.