Los bericht bekijken
Oud 13 oktober 2022, 19:26   #2013
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
ja zeg...en ik heb zo een HEKEL aan links geven om wat in de meeste grote perskanalen staat vandaag.....

https://www.reuters.com/world/putin-...ly-2022-10-13/
Ik lees geen pers he, behalve als er hier een link naar staat

Maar ik begrijp het probleem niet. Wat kan ons dat schelen dat de Russen een gaspijp naar Turkije zouden willen maken ? Zoals ik al zegde, er zijn 2 dingen wat Europa betreft:

1) Europa moet in het algemeen van gas af, en moet enkel maar duur gas hebben, om van zijn Duits geinspireerde Groene Zottigheid te genezen. Dat heeft niks met het conflict met de Russen te maken, maar dank zij de totale idiotie van onze Europese "leiders" is die Russische oorlog gebruikt om per ongeluk dat genezingsproces in gang te zetten. Dus als dat Russische gas ergens anders heen kan gaan is dat prima.

2) De manier om Rusland kapot te maken is via oorlog, niet via gene commerce nie meer. We moeten volop oorlog voeren, Russen neer laten knallen, hun rommel doen opstoken, en zo voort.

Ma foi, als Turkije de Duitse Ziekte wil opdoen, waar wij vanaf geraken, be my guest zou ik zeggen. Ga aan de Russische pijp slurpen. Over dat (ex)Russisch gas zal terug gepraat worden eens Rusland aan diggelen ligt.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden