Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand
India bestaat uit duizenden PV RASSEN en volkeren, er zijn zo te zien ruim 1600 Talen in heel India, incl Engels, hele bontgekleurde mensen massa daar op straat.
Nu heb ik een hardere, abstracte definitie vh begrip Arisch ontwikkeld, maar ik heb het ook verder uitgewerkt met wat wiskunde. De nieuwe begrippen zijn mooier en exacter.
Er is Evolutie OMHOOG en Evolutie OMLAAG geloof ik. Hangt ervan af welke evolutionaire parameters je in beschouwing neemt, denk ik nu.
vb Evolutionaire parameters in een specifieke Natie en Volk:
1) LUL lengte
2) Neukvaardigheid vd heteromannen
Er is altijd een keiharde PIK en LUL competitie tussen heteromannen dus logischerwijs moeten lullen OMHOOG evolueren naar grotere lullengte en een betere LUL neukvaardigheid, omdat alle jonge, krasse vruchtbare meiden hiernaar verlangen van nature. OF dit Arische parameters zijn betwijfel ik, vertel het maar hoe je dit vind.
|

ja, om zoiets moet ik dus lachen (gevoel voor humor is er in alle soorten zo blijkt).
Ook nog kleine suggestie ivm parameters
Volgend op Neukvaardigheid vd heteromannen zou je als derde punt Neukwaardigheid (is maar één letter verschil) vd heterovrouwen kunnen toevoegen, de heer Berlusconi maakte (als ik me dat goed herinner) daar reeds een opmerking over toen hij Muti Merkel voor zich uit zag schrijden (politiek op middelmatig niveau

)