Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Ik weet niet of "eerste ministers en Présidents de la République" horen tot bekende figuren, maar die werden wel degelijk ingeschakeld om vaccin twijfelaars te intimideren en zo he. "de epidemie van de ongevaccineerden", en de "je veux les emmerder" kan je toch moeilijk ontkennen 
|
Ik vind dat nog altijd -met voorsprong- de beste uitspraak die Macron al ooit gedaan heeft. Poëtisch. Iets voor het nageslacht zelfs.
Jammer dat de tijd in ons nadeel speelde, en de urgentie om te vaccineren wegebde... Daardoor hebben we de eindstrijd niet kunnen voeren met de Wappies...

Citaat:
Dat er een haatcampagne werd op voeten gezet zonder blozen tegen ongevaccineerden, was toch open en bloot zou ik denken.
|
Uiteraard.
Citaat:
Of men daarnaast ook mensen EXPLICIET BETAALD heeft om zoiets te doen weet ik niet, natuurlijk. Misschien was ze bedreigen voldoende.
|
Eigenlijk een detail, maar waarom betalen om iets dat men gratis kan bekomen ? Wappies couilloneren en opjagen hoeft geen geld te kosten. Kandidaten genoeg om dat gratis te doen, met de smile op het gezicht.