Los bericht bekijken
Oud 20 oktober 2022, 17:14   #1
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.607
Standaard Asielcrisis speelt Vivaldi uiteen

Asielcrisis speelt Vivaldi uiteen: “Departement in chaos”, maar cd&v-kopman Mahdi kiest voor aanval als de beste verdediging

Eigenlijk is dit een draad voor binnenland.
Maar volgens de moderatie moet je het bij immigratie plaatsen als het woord asiel er in staat, zodoende.


Staatssecretaris voor Asiel en Migratie Nicole de Moor (cd&) krijgt haar plan voor een “grootschalige opvang” er voorlopig niet door.

Madhi: “Als men zegt dat dit een regering is die crisissen aanpakt, wel dan hebben ze hier het ideale dossier om het te bewijzen”.

Regeringspartners: “Het departement verkeert in chaos. Als oud-staatssecretaris zou ik dan toch zwijgen”. Maar cd&v krijgt tegelijk steun: ook Groen uit kritiek. “Wie nu mogelijke oplossingen blokkeert, moet eens goed in de spiegel kijken”, zegt Groen-voorzitter Jeremie Vaneeckhout.


Van die had ik eerlijk gezegd niets anders verwacht.
Volgens bronnen (ook op ter zake) is de miserie begonnen toen men Theo aan de kant schoof en De Block in de plaats benoemde.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden