Los bericht bekijken
Oud 23 oktober 2022, 08:08   #583
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Dus omdat iets moeilijk na te doen is, is dat bewijs?
Volgens mij bewijst dat dan dat Sandra Bullock in de ruimte is geweest en Georges Clooney daar stierf, ze -de reptillians- hebben hem opnieuw moeten klonen.

Kijk de touwtjes -> https://m.youtube.com/watch?v=S1D65NMBfmo

Het is altijd missie geweest zaken zo goed mogelijk te vervalsen om de massa te misleiden en verdienmodellen te draaien. Toen, nu, altijd.
Tegenwoordig zouden ze die Maan scenes misschien kunnen faken in dergelijke resolutie. Computeranimatie.
Maar in die tijd, niet echt.
Eigenlijk zou je integrale bandopnames moeten hebben, door iemand opgenomen van tv in die 1969+ periode.
Dat is wat ik deed in 2001 bij de aanslagen in de VS. Van alle zenders die ik toen had, de nieuwsuitzendingen opnemen, en die stukken dan met VirtualDub in hun tijd van gebeuren (niet van de uitzendingen maar hun objecten) volgorde, na elkaar plakken in 1 video.
Niks editen, gewoon copy paste. Integraal.
Dan heb je een zekerheidsbasis. Dan kun je later kijken en dit en dat opmerken. Verbanden zien, verklaringen bedenken. Ik zag toen niks dat ik als raar ervoer. Toen ik dan zoveel jaar later de draad hier op dit forum ontdekte, 9/11, en beweringen las over gecontroleerde vernietiging met explosieven, bewezen door in hun footprints vallen, door rookwolken die telkens uit verdiepingen spoten, nee, het beeldmateriaal toonde dat de structuren van 1 en 2 het begaven op de verdiepingen waarvan de vliegtuigen de pijlers door hakten, en hun ontploffende en brandende kerosine daar zolang die verdiepingen en erboven verhitten. Beton en staal gaat niet in rook op, dat blijft massa, alleen, de samenhang ervan gaat verloren met de eigenschappen van de structuur, de wapening, het staal, dat zorgde ervoor dat de massa kon beginnen vallen, en die hamerde de rest onder de verdiepingen tot de grond.
Net als een sneeuwlawine, eigenlijk.
Dat, is samenhang, overeenstemmen, geen tegenstrijdigheden, niet raar.
Moesten die Maanscenes vertraagd afgespeeld zijn, zou dat bengelen opvallend trager moeten gebeuren. Dat is niet zo, dus de film gewoon trager afspelen, volstaat niet bij simuleren. Als je op Aarde een finish van een wielerkoers filmt, en trager gaat afspelen, dan gaan hun wielen ook trager rond draaien, de fietsen slingeren trager heen en weer tijdens het spurten, zo die dingen. Maar die beelden van de Maan, die tonen die bewegingen zo ongeveer als even snel als op Aarde, en de andere, in de zwaartekrachtsrichting, veel trager.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 23 oktober 2022 om 08:08.
Erw is offline   Met citaat antwoorden