Discussie: spijt?
Los bericht bekijken
Oud 27 oktober 2022, 06:48   #151
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Wat een geleuter op dit forum. Het zit hier precies vol zageventen.

Ik heb mij laten vaccineren. Ik heb geen enkel probleem gehad*. Die spuiten voelt ge nog niet eens (als ge bloed geeft steken ze dikkere spuiten in uw arm.)
De spuiten tijdens mijn legerdienst gaven meer klachten (paar dagen pijnlijke arm) Niemand heeft mij toen gevraagd of ik die wilde krijgen. Niemand heeft er ooit geprotesteerd.
Ik heb geen covid gekregen. Ik kan urenlang aan een stuk fietsen zonder problemen. Ik denk dat er hier meer gezondheidsproblemen krijgen van te veel achter hun PC te zitten dan van de vaccins.
Er zal nog veel,gezaaagd worden.

Dat oudjes vaccins hebben en daardoor niet ziek worden = goed.
Dat een overheid die oudjes dmv sociaal darwinisme opjut om ook vaccins in kinderen te spuiten om zich veilig te voelen = doodslag.

Hoe jonger de patiënt, hoe hoger het risico op een fatale hartontsteking.
Er vielen doden na vaccins door een hartontsteking. Als er een link is, moeten die ons de vaccins als veilig verkochten en sociaal darwinisme toepaste dan niet opstappen? En dan komen ze er nog heel goed vanaf!

De enige drugsmaffia zijn deze lobbyende politici en pseudowetenschappers met de big pharma. Alleen verkopen deze aan minderjarigen en zijn ze onschendbaar waar het fout loopt. Ze hebben het decor van hun eigen ondergang opgesteld.
Tick tack!

Laatst gewijzigd door CUFI : 27 oktober 2022 om 07:13.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden