Los bericht bekijken
Oud 3 november 2022, 15:22   #142
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Maar waarom was 'les emmerder jusqu'au bout' nodig bij 20-jarigen?

Waarom moest het verzet bij jongeren worden opgegeven?

(Opnieuw in de hypothese dat men dus inderdaad niet vanaf het begin voor algemene vaccinatieplicht koos).

Als je voor dat plan C, D, F gaat waarbij je vaccin-weigeraars wil pesten tot ze zich laten vaccineren, waarom ga je ook die groepen pesten voor wie het amper tot geen nut had om zich te laten vaccineren?
...en daarin volg ik je volledig. Absoluut. Jongeren, en kinderen nog meer trouwens, zijn slachtoffer geweest van maatregelen die zowel fout waren als zinloos.

Maar wat ik heeel veel hoor is kritiek post factum, maar geen enkele forum goeroe heeft eigenlijk al zijn eigen alternatief plan van aanpak hier neergeschreven.

Wat zou 'jouw' plan van aanpak geweest zijn, mocht je in de schoenen van de premier gestaan hebben op pakweg 1 april 2020 ?

(De enige die dat eigenlijk al wel gedaan heeft, is PatrickVE en die zijn antwoord is 'niets doen' en gewoon laten uitwaaien, omdat hij het aantal doden als verwaarloosbaar ziet.)

Mijn standpunt is duidelijk : een combinatie van een zo beperkt mogelijke impact op het sociaal en economisch leven van burgers en ondernemingen, samen met een door de overheid opgelegde vaccinatieplicht.

Laatst gewijzigd door Pandareus : 3 november 2022 om 15:24.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden