Los bericht bekijken
Oud 7 november 2022, 18:46   #10
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.089
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Schoonheidsideaal?
Euh....
Chineesjes laten hun spleetoogjes opereren om er westers uit te zien,
Blanken laten dan weer hun billen opspuiten voor een braziliaanse kont en hun lippen opspuiten voor negerlippen, waardoor ze ducks faces krijgen,
Zwartjes laten dan weer hun kroezels ontkrullen en gebruiken smeerseltjes voor een blankere huid,
Allemaal willen ze dikkere borsten en gezichtsverlamming door botox,
Mannen willen vrouwen zijn, vrouwen willen mannen zijn met allerlei mogelijke cis/gender combinaties,
En dan heb je nog de non-binaire onzijdigen "het" en die willen niks zijn,
Het lijkt mij eerder dat iedereen iemand anders wil zijn en weinigen nog zichzelf accepteren en tevreden zijn zoals ze zijn.
Maw: ruggegraatloze meelopers aan hypes door onzekerheid en te weinig zelfrespect.
Tenslotte is er maar 1 iemand die tevreden moet zijn met hoe hij/zij eruit ziet en dat zijn ze zelf en daar wringt volgens mij het schoentje: ze willen eruit zien hoe anderen willen dat ze eruit zouden moeten zien.
Hier is het gewoon een blondine met dikke tetten en strak velleke.
Enfin, dat was het toch lang.

Playboy onderscheidde zich echt daarin. Ze begonnen ook met zo een blondine (Marilyn Monroe was de eerst Playboy pin up girl) maar daarna gingen ze voor de natuurlijk mooie meisjes. Dat was in een tijdperk voor plastische chirurgie en dat bladje zal nu ook wel modellen met valse tieten hebben.
Maar het is echt niet nodig om u als vrouw aan allerlei te onderwerpen. Zo hebt ge bloedmooie vrouwen die door hun teut te openen gelijk lelijk zijn. Maar dat werkt ook andersom. Een vrouw die eerst niet opvalt, kan zich door haar unieke stijl (geen cosplay) danig onderscheiden van anderen.

Laten wij toch de sletterijen beteugelen en een ander narratief uitstralen, zoals dat vroeger was. Voor het allemaal bewerkt en gefaket werd.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden