Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148
Ik weet niet wanneer het nog eens verkiezingen zijn, maar gezien geen ENKELE partij de juiste keuzes heeft gemaakt inzake snotvalling 19 dienen er excuses te volgen.
Excuses voor de nutteloze bangmakerij. Excuses voor de mond-pampers. Excuses voor het huisarrest. Excuses voor de pasjesmaatschappij. En voornamelijk, excuses voor de vax-chantage. We mogen een klein beetje van geluk spreken dat onze touwtjestrekkers het nooit in hun kop hebben gehaald daadwerkelijk over te gaan tot verplichting. Maar da's een pleister op een houten been.
Maar, politiek draait om de "wij-zij" tegenstelling. Lees Carl Schmitt nog maar eens.
Ofwel is het Vlaams Belang een partij die de mening van, laat ons zeggen, Marc Von Ranzig, voorstaat, ofwel zet ze zich daar op de meest veelzeggende politieke manier van af, en biedt het Vlaams Belang op ondubbelzinnige manier haar excuses aan.
Andere partaaien mogen dat uiteraard ook. Zolang Von Ranzig, Von Domme, en brandluchtje maar in het "zij-kamp" staan.
Ik wacht geduldig op excuses.
|
Oei, da's gevaarlijk om te zeggen. Zowat 95% van de oliedomme laagopgeleide antivaxers zijn VB-stemmers.
|