Eva De Bleeker lig onder vuur door de begroting.
Eva De Bleeker ligt al dagen onder vuur omdat de begroting niet op orde is.
Alsof zij, en zij alleen verantwoordelijk is voor het grote gat dat deze regering geslagen heeft.
Denk maar aan Corona, waar met geld gesmeten werd.
Denk maar aan de energiecrisis waar met geld gesmeten wordt.
Ik laat hieronder enkele mensen aan het woord (twitter)
Assita Kanko
Hoe kan het de schuld van één vrouw zijn? Ik vind het oneerlijk dat ??@EvaDeBleeker?? moet opdraaien voor de incompetentie van de federale regering over de begroting.
Ze zegt de waarheid. Is dat tegenwoordig verboden ? Als ik staatssecretaris De Bleeker was, zou ik niet braaf zijn.
??Stijn Baert??
De positie van ??@EvaDeBleeker?? wankelt, hoor ik in #deochtend. Ik hoop dat er niets van aan is. Begrotingsministers die luchtkastelen toelieten, hebben ons in huidige rampzalige schuldpositie gebracht. Dat een staatssecretaris het anders wil doen, verdient applaus, geen afkeuring.
jurgen verstrepen
Terwijl België naar de bodem dondert in de EU met de slechtste begroting en wanbeleid, emmert de pers en politiek al dagenlang hoofdzakelijk over een hoofddoek in het onderwijs. Prioriteiten zeker?
Van Cauwelaert
Kortom, staatssecretaris voor Begroting Evy De Bleeker is verantwoordelijk voor de lamentabele staatsfinancies. Straks wordt ze met de hulp van communicatiegoeroes wellicht opgeofferd en raast de federale trojka weer verder de nacht in.
Laatst gewijzigd door reservespeler : 17 november 2022 om 12:52.
|