Los bericht bekijken
Oud 22 september 2002, 09:57   #7
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yanneke
er staat een partij klaar om af te rekenen met het huidige paarsgroene project !
Projecten afbreken, die noodzakelijk zijn om de tientallen jaren van CVP-beleid recht te trekken?
Dat gaat de kiezer fijn vinden.
Als jullie dan toch aan afbraakpolitiek wensen te doen, breek dan het groene regeringsaanhangsel af, maar laat een paarse regering de kans om dan met nieuw élan voor een betere maatschappij te ijveren.
Spaar ons van jullie halfzachte gewauwel, en van halfslachtige regeerbemoeienissen. Jullie willen gewoon net als vroeger terug aan de vetpotten zitten om in ruil voor een non-beleid weer te teren op de kap van de burger.
Citaat:
Niet dat alles wat van paarse hand is, eveneens van slechte hand is. Paars-groen heeft wel degelijk een project! Het geraakt echter meer en meer zoek.
Hier heb je een punt.
Maar geef toe dat VLD en SPA tenminste duidelijke sociaal-economische krachtlijnen uitzetten. Liberaal, maar met sociale accenten om het evenwicht te bewaren.
Heel wat verkoopbaarder dan het wolkige gebazel van CD&V dat rechtstreeks geknipt&geplakt lijkt uit één of andere leidraad voor 10-jarigen in aanloop naar het vormsel.

Citaat:
Als lid van Jong CD&V ben ik een tevreden mens dat onze christen-democratische partij zich steeds duidelijker politiek vernieuwend opstelt.
Als jij dat als jongere allemaal zo vernieuwend vindt, dan stel ik me toch serieuze vragen over de kritische geest bij jongeren.........
Het CD&V project verhoudt zich tot vernieuwing als een telraam tot de laatste versie van MS-EXCEL
Voor de zekerheid erbij vermelden, dat het telraam op de CD&V slaat.

Citaat:
Om het jonge geweld de mond te snoeren dat pleit voor een nog radicalere vernieuwing, zeg ik dit: " Een vernieuwde partij is een partij met politiek verstand, die niet alle kopstukken aan de kant schuift, maar een gezonde mix creeërt van bekwame jongeren én gezagsvolle ouderen !
Verdraagzaamheid, niet alleen tegenover migranten, maar ook tegenover ervaren rotsen!

Aan alle CD&V'ers: "Hou vol! In tegenstelling tot de andere partijen - buiten NVA en het Vlaams Blok - zijn wij de enigen die van onze eigen kracht uitgaan! Wij hebben geen transfers nodig, wij leiden onze jeugd op!
Als die tsjeeven dan toch zo slecht zijn, meneer De Gucht, wat moet u dan met uw christen-democratische transfers?

Alle congresgangers steunden De Clerck, alle congresgangers buigden voor Dehaene, alle congresgangers eerbiedigden de - fel uitvergrote - mening van Pieter De Crem: alle heibel ligt voorgoed achter ons!
Laten we samen sterk zijn, met Pieter, met Stefaan, met Jonathan, geadviseerd door Jean-Luc en Herman.

Viva de CD&V !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !
Waren de pinten daar gratis
Welke snoepreisjes hangen eraan vast om dergelijk hoera-proza op politieke fora te posten
Ik houd flink deze link bij om na de verkiezingen nog eens deugdelijk te kunnen lachen.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden