Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148
De mens maakt inderdaad deel uit van de natuur. Niet andersom.
De natuur is voor mij "alles dat er was, het oneindig kleine NU, en alles dat er ooit zal zijn."
De natuur is de zygote, de eerste celdeling. Iets wat de mens enkel maar kan tegenhouden door niet te copuleren. Als de mens copuleert, is het de natuur beslist dat er een eerste celdeling plaatsvindt, niet de mens zelf.
Maar mijn gedachten zijn, mede door toedoen van dit forum wel geëvolueerd.
Een vrouw is inderdaad evengoed eigenaar van haar lichaam, en mag haar lichaam beschermen, als dat het lichaam van een ander niet in gevaar brengt. Zij mag een ander lichaam doden, als dat ander lichaam het lichaam van de vrouw wil doden.
Dus, als de vrucht in haar lichaam haar eigen lichaam met de dood bedreigt, dan mag zij alles doen om haar lichaam te beschermen, zelfs al volgt er voor de bedreigende vrucht de dood op, als het niet naar buiten brengen, de dood tot gevolg heeft voor de vrouw.
Zij mag ook de vrucht buiten haar lichaam brengen, als deze handeling NIET de dood tot gevolg heeft van de naar buiten gebrachte vrucht.
Anders is het moord.
Het louter naar buiten brengen van de vrucht, EN zodat deze vrucht overleeft, daar kan ik als libertariër niets op tegen hebben.
|
Alez, we gaan er komen (compromis) .Ziehier een geste van de moordlustige force vaxeurs
Gij moogt (straffeloos) nadat ge het verplichte vaccin (ter bescherming van andere lichamen) hebt ingespoten gekregen, het vaccin naar buiten brengen (uitnijpen)