Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian
Ik zei TW en niet GW omdat ik mondiaal keek, niet louter BE.
|
Mondiaal is er maar 1 ding te doen: een grote genocide he. Alle andere lulkoek is dat: lulkoek. Het is ondenkbaar om op gelijk welke manier binnen 10 - 20 jaar MONDIAAL van fossiel af te geraken in ontwikkelingslanden. Die moeten gewoon vernietigd worden, meer is daar niet over te zeggen. Er is gewoon geen enkele andere manier om de CO2 uitstoot van gans de wereld binnen nu en 15 jaar of zo grotendeels te stoppen (waar wij trouwens een verwaarloosbare fractie van vertegenwoordigen).
Maar ook dan is het raar wat ge zegt, want mondiaal zitten we rond de 2 TW elektriciteit. Waar die 10 vandaan moet komen mag joost weten.
Ik keek enkel naar Belgie (en proportioneel dus naar Europa, zeg maar Duitsland). Als we daar fossiel vrij willen gaan kunnen we dat, binnen 10-15 jaar. En fossielvrij is niet (bij ons) echt voor het klimaat, maar wel voor het KLIMAAT DISCOURS waar we uiteraard niet meer uit kunnen, maar dat tevens intelligent is: we moeten fossiel vrij gaan om van MAFFIOZEN NIET MEER AFHANKELIJK TE ZIJN en om economisch tenminste op energetisch vlak zekerheid te hebben.