Los bericht bekijken
Oud 19 november 2022, 20:39   #3
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.416
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterCC Bekijk bericht
Kan best zijn maar dat is niet het kritische punt van batterijen bij mobiel gebruik.
Het gaat niet aleen om mobiel gebruik, maar ook als opslag, stabilisatie, buffering, V2G ...

Citaat:
Het kritische punt is kWh/kg, kWh/dm³, dus energiedichtheid, en €/kWh, dus de prijs.
En waarom? Wat is daar kritisch aan?

Die veranderen sowieso elk jaar en kan iedereen googlen. Evolutie 2010 - 2020 ofzo? Ze smijten ermee op het www: https://cleantechnica.com/2020/02/19...ed-since-2010/


Toyota komt nog maar enkele jaren kijken met BEV, zoals die Proace bestelwagen.
15 jaar garantie en-of 1 miljoen km op de batterij is niet belangrijk genoeg?


https://insideevs.com/news/425503/to...tery-warranty/

Is de best verkochte electrische bestelwagen in Noorwegen met 1.149 wagens in 2022. En daarmee 30e plaats tussen de +100 e-auto modellen. De kleinere Proace City versie staat 33e.
Citaat:
2022
1. TESLA Model Y : 11.242
2. VW ID.4 : 9.319
3. Skoda Enyaq: 6.634
(.....)
30. TOYOTA PROACE: 1.149
31. Porsche Taycan : 1135
32. Mercedes-Benz EQB: 1.114
33. TOYOTA Proace City Electric: 1.002
34. PEUGEOT 208: 993
35. MAZDA MAZDA MX-30: 936

https://elbilstatistikk.no/
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 19 november 2022 om 21:01.
Micele is offline   Met citaat antwoorden