Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudysfonduehuisje
DIEPE ZUCHT
Piano zit met een hele boel frustraties, zoveel is duidelijk...
 Uw tactiek om het Vlaams Blok te bestrijden is volledig contraproductief. Onmiddelijk alle clichés ivm WOII is zo afgezaagd als de pest.
Door ze te diaboliseren ga je al die Blok-stemmers niet terugwinnen. Probeer dat eens om een intellectueel eerlijke manier zouder al die vuilspuiterij. Onderbouwde discussies zijn zoveel interessanter, maar je moet er dan ook wat moeite voor doen he...
|
Bedankt voor je persoonlijke aanval, dat is helaas de gekende ziekte op forums zoals dit. Kritiek op een bepaald gedachtegoed, zelfs in de vorm van
satire zoals deze topic op FDW en zijn bruine kornuiten, eindigt steevast op persoonlijke vetes, en daar doet jij vlijtig aan mee.
Hoe ik het Blok door de mangel haal is mijn zaak. Ik schrijf zoals ik dat leuk vind en daar heb ik geen gebruiksaanwijzing bij nodig. Soms ludiek, soms zwaar onderbouwd, het is nooit goed voor iedereen. But who cares? Ik zeker niet.
Het Vlaams Blok diaboliseren? Hoeft dat dan nog? Kijk maar naar de eerste de beste 'vlaamse' posting, en voor je een paar replieken verder zit wordt er direct de goede daden onder het Derde Rijk bijgesleurd. Ik hoef niemand te diaboliseren, dat doen ze zelf beter.
750 000 kiezers diaboliseren? Als ze nu nog niet weten op wie en wat ze gestemd hebben, zullen ze het nooit weten...
Ps: als antwoord op hoe het VB moet aangepakt worden, doe ik dat het best met dit citaat:
"Als het Blok doodzwijgen geen resultaat heeft en erop kappen evenmin, laten we er dan liever op kappen"
Over mestkevers en fascisten: Yves Desmet, 12 mei 2001