Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul
bané ik zeg dat tegen iedereen op dezelfde manier, bvb als marokkanen flutmarathonlopers zijn dan zeg ik dat ook, ik zeg de afrikanen verslaan alles, en de arabieren kennen niet voetballen en zo'n stuf.
waarom zou je nu iets pejoratiefs alleen gebruiken bij uw vijanden...
deportatie betekent gedwongen worden te verhuizen... en is van het latijn 'de-portere' of 'weg dragen' en in het frans 'déportez' 'wegdragen' en ook 'ontvoeren' dus wegdragen tegen de mening in van diegene die weggevoerd wordt; Die persoon wil eigenlijk blijven, maar wordt gedwongen te verhuizen.
|
En wat als de inwoners willen blijven maar verplicht worden re evacueren, wat is dan nog het verschil met deportatie?
Of oh nee ik snap het als Zelensky het zegt gooit iedereen de handen in de lucht en zegt "Hallelulya, de Heer heeft beslist" maar als Satan (de Russen) het beslist dan is iedereen wel tegen... de anti-Russische propaganda krijgt zowaar jezuitische trekken.
Wat ik hoor en lees uit verschillende bronen is dat zo n 80 % van de bevolking vrijwillig geevacueerd werden naar Rusland, en dat zo n 20 % (voornamelijk regime aanhangers) bleef. Die worden nu alsnog verplicht geevacueerd.... Dit zou de "jubelende inwoners" verklaren, hoewel ook westerse bronnen aangaven dat veel inwoners geevacueerd werden richting de Krim en verder oostelijk.