Los bericht bekijken
Oud 29 maart 2005, 16:51   #7
Mustapha
Gouverneur

Mustapha's schermafbeelding

Standaard

De grote meerderheid van de Marokkaanse gemeenschap hebben de verkiezingen geboycot.
Omdat ze niet meer in die raad geloven. Zeker als de raad wordt geleidt door iemand als een Boulif.

Er wordt niet opgeroepen tot een herverkiezingen door de Marokkaanse gemeenschap.
Maar door 2 politieke figuren (toevallig Marokkanen) die er weer munt uit willen slaan uit de situatie.
Zeker Mimount Bousakla, ze wilde de raad volledig afschaffen, ze vond de democratische verkiezingen van de raad zelfs niet nodig.
En dan nu komen eisen voor een herverkiezing? Mimount laat weer eens zien hoe graag ze in de media komt.

Ik ben zo is zo tegen het systeem van de executieve.
Maar soit, als er dan toch een verkiezing is, moet je maar de uitslag respecteren. Zo simpel is dat.
En bovendien zal de komende executieve er volledig anders uitzien.
Ze moeten niet veel doen om beter voor de dag te komen dan de vorige.
En ze staan een beetje onder druk om iets te realiseren.

Geef ze een kans, t'is tenslotte een Moslimexecutieve, en Moslim kan iedereen zijn.

Ik hoop alleen maar dat de verkozenen voldoende Islamitische kennis bezitten om de Moslims te "vertegenwoordigen" zonder mij. Ik hoef geen vertegenwoordiging, ik blijf liever het principe tussen "kerk" en staat verdedigen
Mustapha is offline   Met citaat antwoorden