Los bericht bekijken
Oud 30 november 2022, 12:40   #17
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Persoonlijk voor mij kwam er geen aanpassing van de index om te beginnen , zeker niet bij de ambtenaren en enkel in de prive daar waar aangegeven wordt dat het kan.

Maar wel belastingsvermindering en serieuze sanering in de openbaren diensten,, privatisering van het spoor, , etc.... rechtspersoornlijkheid geven aan de vakbonden en die meteen vervolgen wegens kapitaalsvlucht.

dan zou ik eens slapen en eens nadenken over de volgend onrechtvaardigheden die we uit de wereld kunnen helpen.
Super interessante analyse gehoord van De Scheer (nva-boegbeeld !!) in de Tafel van Vier.
Zie je meteen het verschil tussen economisch rechts en centrum-rechts.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden