Discussie: NU in China
Los bericht bekijken
Oud 2 december 2022, 22:34   #125
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Goedaardig?
Tja, natuurlijk de gele hielen likken om mee te kunnen profiteren, hebzucht kent geen grenzen voor miljonairs, daarvoor verkopen ze hun bloedeigen moeder nog wel, zolang het hem opbrengt zijn ze allemaal goedaardig.

Niet alle afleveringen gezien van "De wereld van de chinezen" door Ruben Terlou?
In de aflevering over de Italiaanse invasie van de Toscaanse stad Prato waar al 50.000 chinezen de hele textielsector overnamen, herkent de lokale bevolking haar stad niet meer. (Sz.1 aflev.6 op 19 juli 2021)
En die chinese spleetogen zijn zo arrogant als de pest zodat ze zelfs voor de camera naar Italianen wijzen als "die buitenlanders" in hun eigen italiaanse stad! Chinezen wanen zich daar dus al de baas.

Hersenloze, gehoorzame schapen, robotten met een slavenmentaliteit, erin geklopt van bij de geboorte - zij leven enkel om te werken in dienst van hun grote leider, die ze aanbidden als het gouden kalf, hun leven heeft geen enkele waarde, zelfs hun kinderen niet, behalve om te werken voor de dictator. Ze steken ook niet onder stoelen of banken dat ze hun leven willen geven als hun leider dat zou vragen...griezelig, het lijken wel sekteleden.
De huidige rellen en opstanden bevestigen dat Chinezen niet zo volgzaam zijn. Bovendien heb ik een goede verstandhouding met Chinezen in het algemeen. Met normale Chinezen bedoel ik, geen ambtenaren of overheid individus. Maar daar heb ik in het Westen ook geen contact mee, dat is een andere wereld.
De doorsnee Chinezen zijn een beetje zoals joden ze werken hard en hebben een hoge werk ethiek. Voor de rest zijn ze wel aangenaam in omgang.
Als men de Chinezen als "spleetogen" bestempeld ,zoals ge hier doet, en wat feitelijk een achterlijk westers zeer blijft is het zeer moeilijk een discussie te voeren.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden