Los bericht bekijken
Oud 6 december 2022, 20:56   #14545
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Welk individueel voordeel heb je er aan uw eigen vast te lijmen aan een landingsbaan? Waar zit het voordeel voor jan als piet iets niet doet, in dit geval, vliegen? Heeft jan er last van of piet vliegt of niet?
Dat zijn van die eigenaardige mentale afwijkingen, maar "in het belang komen" kan een zodanige kick zijn, dat je daar veel andere voordelen voor over hebt. Men kan niet weten wat een mens belangrijk vindt he. Dat is juist een van de redenen waarom het onmogelijk is om te weten "wat goed is voor een ander". Die persoon die zich vastlijmde vond dat vast een van de leukste dingen om te doen. En als dat niet zo is, is dat gewoon een idioot he.

Citaat:
Neen, uiteraard niet. Dus misschien streef JIJ de houding na " de andere de dingen moet doen die patrickve goed uitkomen" maar die daar op de landingsbaan heeft gewoon de houding "doe mij na, omdat ik denk dat ik deug."
Welja, dat is hetzelfde. Die denkt dat hij deugt, en die denkt dat hij daar een enorme kick van kan krijgen door dinges te doen zoals dat. Het gaat hem om de plezierbelevenis he, en sommige mensen hebben rare plezierbelevenissen. Ik ga ervan uit dat die mens de tijd van zijn leven heeft.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden