[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik ben het helemaal oneens met Verhofstadt en ik vond -en vind nog steeds- dit statement een blunder van formaat. Alleen al het gegeven dat extremisten zoals jij dit citaat veelvuldig blijven oprakelen bewijst hoe fout Verhofstadt wel zat.
|
De dag dat Verafstoot weer in de oppositie zit haalt hij diezelfde dag nog zijn burgermanifesten boven en noemt zichzelf Vlaamsgezind.
Ik vind dat hetgeen hij in zijn burgermanifesten heeft geschreven zowat het enige lichtpunt in zijn arme carriëre is geweest.
Citaat:
Ik herhaal: de gematigde moslims zoals wij die hier al jaren kennen vormen concreet gezien helemaal geen gevaar voor de democratie.
|
Triangelshit: Vraag maar aan Van San, bekijk maar eens ALLE statistieken zelfs de vervalsten van Guynokkio.
Gisteren nog hebben uw gematigde moslims in Molenbeek twee politieambtenaren willen vermoorden enkel en alleen maar omdat ze volgens de sharia niet willen luisteren naar niet moslims.
Of de enkele moslim-politiemensen die door duidelijke positieve discriminatie door de schiftingen zijn geraakt zitten er nu reeds twee in de bak wegens moord, heling en drugdealing.
De reportage van Molenbeek gezien in het Niewsblad?
De interviews gelezen van de imams ivm integratie?
Al gezien hoeveel moslims zich voor werk aanbieden bij de VDAB?
Nu heb ik het nog slechts over het nieuws van de afgelopen vijf dagen hé Triangel.
Democratie zeg je?
Belachelijke zever! Jij wilt sos worden en spreekt over democratie?
Ik weet echt niet waar de sossen eigenlijk het sterkst in zijn: financiële fraude (omkoping, verduistering, heling,enz) of democratieverkrachting.
Citaat:
Wat er ook in de koran staat, wordt blijkbaar niet gevolgd en duidelijk anders geïnterpreteerd dan wat extreemrechts ons wil doen geloven.
|
Laat ons dan eens gaan vragen aan de moslimszelf om het ons te komen uitleggen?
Simpel toch?
Maar dat durven de sossen uiteraard niet hé.
Of toch...zo'n paar gedrilde fooraapjes die maar drie zinnetjes kunnen/mogen opdreunen na vooringestudeerde vragen van de VRT.
Citaat:
De moslims van België zijn mijns inziens duidelijk minder bedreigend voor onze huidige demokratische normen en waarden dan bv de fundamentalistische extreemnationalisten, die zich onder de vleugels van het VB hebben geschaard, en die er enkel op uit zijn om de vrijheden en verworvenheden van alle burgers in dit land (dus niet enkel die van vreemde origine) aan banden te leggen.
|
800.000 moslims in België versus 300 skinheads.
Goe bezig Triangeltje.
Citaat:
Ik ben ervan overtuigd dat de snelle gestage opkomst van het VB op dit ogenblik de grootste bedreiging vormt voor de democratie van dit land.
|
Zoals ik hierboven reeds heb gezegd heb jij als sos geen enkel ideologisch gewicht/gezag als het over democratie gaat.
Dat het Vlaams Belang nog als enige partij radikaal en resoluut voor de democratie gaat tegen de antidemocratische stroom van links in wordt voor steeds meer mensen duidelijk.
Maar als ik jouw zinnetje hierboven eens goed analyseer heb jij eigenlijk wel een punt.
Ik verklaar mij nader: hoe sterker het VB wordt hoe meer de sossen hun toevlucht zullen nemen tot de dictatoriale en ondemocratische middelen om hun macht te kunnen consolideren.
Gewetenloos zijn ze dat straatje ingesukkeld en volgens mij kunnen ze nog slechts enkel voor de vlucht vooruit kiezen.
In die zin is de opgang van het VB dus inderdaad een risico voor de meeste elementaire democratische normen.