9 december 2022, 15:47
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus
Je hebt veel, maar eigenlijk niets gezegd. Het enige wat ik las is wat extremisten graag doen. Radicale, agressieve ideeën onder het mom van "reactie op actie" verdoezelen mbv ijdele praat.
Het is puur racisme en aanzetten tot haat. En hier op het forum mag je je gesteund voelen, maar ik garandeer je dat het overgrote deel van onze bevolking, mogelijk kwaad op haar overheid om vele redenen, jouw mening NIET delen. We hebben quasi allemaal al moslims, "makkakken", zwarten, whatever in onze families. Onze kinderen zien het verschil nauwelijks tot hun ouders hun beginnen vol te pompen met haat op prille leeftijd zodat ze doodsbang en ongelukkig opgroeien.
Schuif de schuld zoveel je wil af...ik leef ook in deze wereld, tussen/met moslims en onze beleving kon niet erger verschillen van elkaar.
sta me toe "dieper" op de man te spelen. ik vind u een eng mens. en wellicht ben ik verre van de enige die u een eng mens vindt. Ik zou graag eens met uw familie rond tafel willen zitten en hen vragen hoeveel goeds je eigenlijk voor een ander doet.
|
Maar, net dat maakt van u een "eng" mens.
|
|
|