Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm
U kent duidelijk geen kloten van Oekraine noch van Oekrainers,
|
dat kun jij onmogelijk juist inschatten.
ik nodig u uit in wzc de tol, noodopvang voor Oekraieners in Deurne.
Ik wil u met die mensen zien praten. moet ge ni naar odessa afzakken
https://www.hln.be/antwerpen/voormal...ngen~a9471cc8/
Citaat:
Wat betreft het verschil tussen Russen en Russisch talige Oekrainers vergeleken met Nederlanders en Vlamingen ik heb dit hier reeds meermaals uitgelegd, maar ofwel overstijgt het uw beperkte verstandelijke capaciteiten, ofwel heb je het niet gelezen´
|
je geeft inderdaad een uitleg maar die houdt geen steek
dat kiev ooit door rusland gesticht is mag kloppen maar geeft moskou geen eigendomsrechten over huidig oekraine. Dat mensen in oekraine russisch spreken ontkent niemand, veel landen hebben anderstalige minderheden. Geen enkel land verbiedt die minderheden hun moedertaal te spreken door het louter invoeren van een bestuurstaal.
Antwerpen verbiedt het marokkaans niet in Borgerhout, de bestuurstaal daar is Nederlands
en je antwoordt nergens op,
bv de problemen met een referendum
Wil je een referendum onder de inwoners van Oost-oekraiene dan ga je in heel Europa stemlokalen moeten inrichten; ik denk neit dat poetin een uitslag zal aanvaarden die hem niet zint
zo vaak lieg ik niet aangezien ik nauwelijks iets beweer. hooguit iets met oorlogsmisdaden maar Oekraine binnenvallen eind februari is hoedanook een oorlogsmisdaad. dat ontken jij ook niet hé
wel veel persoonlijke aanvallen in dit berichtje
maak u geen zorgen, ik ga niet huilen bij de moderatie