Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Inderdaad. Ik vind de Simpsons ook geweldig. Maar weinig mensen beseffen dat dat geen programma voor kinderen is. Eigenlijk is het volkomen misplaatst om dat te programmeren tussen de kinderprogramma's.
|
Ik vind de Simpsons ook goed, zelfs een beetje maatschappijkritisch bij tijden. Dat is tenminste een gezond programma, beter dan al die gewelddadige en/of commerciële troep waarmee ze onze kinderen overladen.
Natuurlijk zijn de Simpsons ook wel commercieel en succesvol, maar in dit geval is het niet onterecht.
Die make-over programma's op TV zijn gruwelijk en mensonterend. Leer de mensen liever tevreden zijn met zichzelf, of er iets aan doen op een natuurlijke manier. Waarom al die opgeklopte schoonheidsidealen ? Al die acteurs en presentators/presentatrices zien er zo gemaakt en afstotelijk uit voor mij, dat ik haast nooit meer televisie kijk. Dan lees ik nog liever een site van de Riot Grrrls. Ik zou zeggen: neem eens een kijkje. Ik heb even geen lokale site kunnen vinden, maar hier zijn die van New York City:
http://rgny.8m.com/