Los bericht bekijken
Oud 10 december 2022, 12:06   #46
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Christen, katholiek...ene pot nat: geloof....ik hoef geen geschiedenisles over christen vervolging van jou om de vraag te kunnen ontwijken.

Maar laat mij dan de vraag anders stellen:
Hoe zou gij het vinden om voor jóuw geloof gediscrimineerd en geweigerd te worden als betalende klant door elk bedrijf?!

Jij wil een webdesigner de opdracht geven en duur betalen om uitnodigingen te maken voor je huwelijk en zij weigert omdat gij een christen zijt waarmee ze zelfs de anti-discriminatiewet overtreedt.
Wel?!
Er is een groot verschil, ik zou de reformatie er nog eens op na lezen in de geschiedenis.

Ik zou geen klant meer zijn en op mijn knietjes naar God en de wraak aan Hem overlaten. Wat anders? Kruidje roer me niet in de media gaan spelen tussen woke plebs? God verbiedt!

Ik denk dat he hoog tijd is voor segregatie, iedere gemeenschap haar eigen diensten, normen en waarden en ze daarbinnen houden. Deze goddeloze generatie denkt dat ze gelijk heeft en kan er niet tegen als een ander vindt dat ze ongelijk hebben. Dan triggeren ze gelijk social justice warriors, brrrr.