Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma
Je zou beter lessen trekken uit de geschiedenis van al die (bij-)geloven dan nog steeds je denken en een eigen mening in de 21ste eeuw te laten voorschrijven door achterhaalde dogma's uit vorige eeuwen.
Gelukkig is dat soort (bij)gelovige dummies een uitstervend ras.
Goed om te weten dat met zulke gelovigen de vloer mag aangeveegd worden, ze gaan zelfs op hun knieën liggen om hun andere wang aan te bieden.
Die segregratie is er al, alleen dan spijtig dat de wetten er ook nog zijn en die zijn voor iedereen, ook voor religieuze dummies met ongelijk die geen verschil maken tussen hun bijgeloof en de wet. 
Je religieuze obsessie en fanatisme is vergelijkbaar met het bijgeloof van de islamietjes, die hebben ook altijd het grote gelijk als ze ongelijk hebben.
|
Ik trek mijn lessen net uit het verleden en erken daardoor de geest van deze tijd. Wat jij doet is christendom op mensen afspiegelen, ik doe het op de Bijbel en Zijn apostelen. Waarvan Paulus 1 is.
Neen de segregatie is er niet. Die kutfascisten hebben via sociaal darwinisme op iedereen experimentele behandelingen pogen afdwingen en conditioneren genderdysforie in de volgende generatie.
Kies uw kant dus wijs want gans deze westerse samenleving is reeds veroordeeld.