Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI
Ik trek mijn lessen net uit het verleden en erken daardoor de geest van deze tijd. Wat jij doet is christendom op mensen afspiegelen, ik doe het op de Bijbel en Zijn apostelen. Waarvan Paulus 1 is.
|
Neen, gij trekt geen lessen want dan zou je zelfstandig je eigen mening vormen en niet meer volgens het bijgeloof van je bijbel en zijn apostelen aan enge tunnelvisie lijden waardoor je een vertekenend beeld hebt.
Citaat:
Neen de segregatie is er niet. Die kutfascisten hebben via sociaal darwinisme op iedereen experimentele behandelingen pogen afdwingen en conditioneren genderdysforie in de volgende generatie.
|
Er is wel segregatie, de hoofddoek is daar een voorbeeld van, de moskeëen zijn daar voorbeeld van, de islamscholen zijn daar voorbeeld van etc... dat noemen ze eigenheid behouden maar is wel degelijk culturele segregatie en zelfs ongelijkheid door religieus fanatisme in tegenstelling tot integratie.
De conditionering voor de gender waanzin is een ander facet van de degeneratie en kwalijke ontwikkelingen in de huidige maatschappij maar dat is een andere discussie.
Het is overigens de taak van de ouders om met gezond verstand hun kinderen te behoeden voor dat gender-freak-circus.
Citaat:
Kies uw kant dus wijs want gans deze westerse samenleving is reeds veroordeeld.
|
Volg je eigen raad maar op en begin met zelfstandig te denken, ik heb geen voorgekauwde doempreken nodig vanop ne kansel, die tijd is al lang voorbij.