Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma
Neen, gij trekt geen lessen want dan zou je zelfstandig je eigen mening vormen en niet meer volgens het bijgeloof van je bijbel en zijn apostelen aan enge tunnelvisie lijden waardoor je een vertekenend beeld hebt.
Er is wel segregatie, de hoofddoek is daar een voorbeeld van, de moskeëen zijn daar voorbeeld van, de islamscholen zijn daar voorbeeld van etc... dat noemen ze eigenheid behouden maar is wel degelijk culturele segregatie en zelfs ongelijkheid door religieus fanatisme in tegenstelling tot integratie.
De conditionering voor de gender waanzin is een ander facet van de degeneratie en kwalijke ontwikkelingen in de huidige maatschappij maar dat is een andere discussie.
Het is overigens de taak van de ouders om met gezond verstand hun kinderen te behoeden voor dat gender-freak-circus.
Volg je eigen raad maar op en begin met zelfstandig te denken, ik heb geen voorgekauwde doempreken nodig vanop ne kansel, die tijd is al lang voorbij.
|
Ik trek misschien geen lessen zoals jij dat doet of zou wensen, maar ze zijn wel degelijk getrokken. Dat is hier Sodom en Gomera gelijk, die georganiseerde fascisten zijn als de derde rijkers; alleen nu vierde rijkers. Hun god is Baphomet die genderdysforia conditioneert en Moloch waar ze hun rituele kindermoorden op handhaven voor eugenetica.
We kennen dit reeds uit onze geschiedenis en heilige teksten, de gelijkenis is iets te treffend.
Niet de moslims hebben experimentele behandelingen afgedwongen en propaganda gevoerd om sociaal darwinisme te handhaven, het waren mijn eigen mensen.
Dat is geen doem- of donderpreek, dat is de bittere realiteit.