Los bericht bekijken
Oud 11 december 2022, 00:20   #35675
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Het voorstel van Musk. Nieuwe referenda onder leiding van de VN in de betwiste regio s. Kiev beweert dat de bevolking als een man achter hen staat dus als dat zo is worden die referenda a piece of cake. Rusland heeft zich reeds positief uitgesproken over die voorstellen, Kiev reageerde met venijn. Raar toch he? Je zou net denken dat Moskou zo n voorstel niet ziet zitten als de bevolking als een man achter het regime in Kiev zou staan?

Oei ik heb nu toch gereageerd, maar was een zinnig bericht, dus ik had niet door dat het van U was. Als je in het vervolg zulke constructieve berichten post en geen zever wil ik wel nog met u in dialoog gaan.
Hoe moeilijk kan dat zijn

RU bezet Krim
De helft van de ukr vluchten
RU heeft dus defacto gewoon de helft van de lege huizen verpatst aan zijn vriendjes
Een referendum houden met huidige bevolking is zwans, begin met de huizen terug te geven aan de oorspronkelijke eigenaar
Dan een referendum geven zou een mogelijke voor oorlogse referendum status kunnen weergeven

Nu is elk referendum een foute spiegel door de volksverhuizingen die gebeurd zijn
brother paul is offline   Met citaat antwoorden