Los bericht bekijken
Oud 13 december 2022, 10:42   #57
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Zelensky heeft het volste recht om een aanvraag te doen om bij de NAVO te komen.
Door de bezetting v.d. Krim kan dat NU niet.
Ik denk niet dat Poetin/de Russen het zien als dat hij dat recht heeft?

Ik dacht dat er eens teksten verschenen waren van dat Rusland de Oekraïne redelijk geholpen had bij een opbouw van... voor de oorlog.

Op huidig ogenblik zijn ze wel alles terug aan het kapot gooien want zij zien dat waarschijnlijk als een slag in het gezicht dat Zelensky wilde toetreden tot de NAVO.

Ik schreef het al eerder dat het een wreed rare oorlog is, dat ik er zelfs niet in geloof dat Poetin bij de vreselijke oorlog aan de touwtjes trekt en dat het anderen zijn die op de achtergrond het hele 'spel' commanderen.

*kassa*kassa* ergens?¿

Het is opletten geblazen want de ware draad van die oorlog valt ergens anders te zoeken?

Misschien zie ik dat wel verkeerd?

p.s.

Leidt het conflict in Oekraïne tot de Derde Wereldoorlog? Rudi Vranckx zoekt antwoorden in nieuw boek: "Deze oorlog gooide me terug in de tijd"

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/12...di-vranckx-zo/

Ik keur het blijven moorden volledig af.

Laatst gewijzigd door Universalia : 13 december 2022 om 10:45.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden