Citaat:
Vlaamse meisjes daarentegen, veelal in uitdagende kledij op fuifen en cafés, staan net te popelen om Marrokaanse jongens te leren kennen. Nu kan je dat ontkennen, maar ik weet alvast dat het wel degelijk zo is. Als je dan DAAR tussenkomt, kan er niets anders aan de basis liggen, dan racisme/jaloezie
|
Het wordt eens tijd dat we stoppen met onze meisjes PC op te voeden en te vertellen dat alle mensen gelijk zijn.
Gewoon via thuis en via school een goede informatiecampagne opzetten waarbij aan onze meisjes duidelijk gemaakt wordt dat marokkaanse jongetjes gewoon wachten op hun voorbestemde nichtjesbruid, vers van het rif; terwijl de vlaamse meisjes hier enkel als oefenplank dienen. Ondertussen weten de meesten het wel al op een paar giechelende trienekes na.
Over dat "ikke ben de bruinste, ikke heb den dikste, ikke kan het beter" heb ik een prachtig anekdote: 25 jaar geleden mét echtgenoot naar Tunesie geweest. Kwam daar zo'n 14-jarig snotterke mij een "voorstel" doen. "Hij kon het beter dan mijn echtgenoot" vertelde hij me "Want zijne pa had 14 kinderen gemaakt"! Flink toch van dat snotterke hé!