Opmerkelijk ok:
nu besef ik steeds sterker dat de RASverschillen in GEESTELIJKE zin tussen de honderden mensaap soorten toch gigantisch moeten zijn. Nee wij zijn allemaal ONGELIJK, dus er kan nooit gelijkheid bestaan op deze planeet, de hele natuur gaat uit van ongelijkheid.
ziehier he, jammer dat deze Hindoestaanse man, Rishi Moella mij niet accepteert en hij vindt mijn boeken ook GELUL gewoon ok en wil met mij in feite nooit meer kontakt. Mijn eigen PV surikoelie RASgenoten hebben mij helaas altijd opgerot, grond ingetrapt, bedreigd, verstoten, gehaat en vaak dood willen schoppen ok maar ik kon altijd op het nippertje aan zware mishandeling ontsnappen als Unterkoelie aapje met te kleine, zwarte LUL.
=============================
Facebook pagina van Rishi Moella is:
https://www.facebook.com/vinodjrm
Rishi Moella
srpootdSne399hhbi6t51ame0oc?*20halh?*ffa3ee?*6ll53 141m:r8gd2uh8 ·
????????? ??????? ???, ????????, ??????, ????, ??????????? ??????, ???????, ????????, ???????, ??????????????? ????, ???????????? ? ??*?????? ???????
een ieder dient elk ander te helpen om goed, goedaardig, behulpzaam, gelukkig, geestelijk stabiel, gezond, liefdevol, welvarend, geestelijk sterk en rijk aan kennis te zijn.
================ bio en PRESTATIE info van Rishi Moella
Intro
"Denken", "denken dat" en "nadenken" zijn ook vruchtdragende handelingen.
Psychologisch coach bij Jágran Coaching & Advies
Psychologisch coach bij @ Savitrischool
Jágran Verslavingszorg
Docent bij Jágran G?*t Shálá ????? ??? ????
Onderzoeker bij Jágran Onderzoekscentrum
Heeft gewerkt als Centralist/planner bij ITS Paramaribo
Heeft gewerkt als assistent badmeester bij Zwembad Wi kontren
Heeft gewerkt bij Zelfstandig ondernemer
Heeft gewerkt als Directeur/Eigenaar bij Jágran Onderzoekscentrum
Studeert Basiskennis Psychotherapie aan Laudius.nl
Heeft Basiskennis Psychologie gestudeerd aan Laudius.nl
Ging naar Dun & Bradstreet
Getrouwd
Gevolgd door 298 personen
rmoella
dienstverlener
==============================
Waldo Wieroe Phagalwa
Leuk hoor Rishi Moella // 1) wij hadden jouw 10D stelling zonet besproken via de telefoon, en ok ik bekijk het echt totaal anders. Sorry, meningsverschillen zijn natuurlijk, een tijger zou deze 10D stelling van jou ook totaal anders interpreteren en een Kat of Slang ook. Ik ben niet menselijk zoals jou, meer een aapachtige, katachtige, hondachtige, met een beetje Intel IQ-cellen, dus ik bekijk het ook anders en had het jou al uitgelegd. // 2) Superwezens mogen niet bestaan op aarde denk ik, die worden als eerste weggevaagd en op brute wijze gediscrimineerd en dood ingetrapt door de Gremlins. // 3) Wel jammer dat jij mijn vierdelige boekproduktie nu GELUL vindt inzake mijn persoonlijk Toekomst Droomplan Switie Sranang. Echt teleurstellend voor mij ok, ik zit vol met eenzaamheid nu, overal toch keiharde sociale verstotingen meegemaakt in Nederland en suicidale problemen en het schrijven is pure zelftherapie om mijn zelfmoord problemen te overwinnen ok. // 4) De medicatie van de psychiater werkt nu goed en mijn zelfmoord is al een paar decennia succesvol voorkomen, leven kan alleen op een manier: DOORLEVEN........ en bestaan kan ook alleen op een manier: VOORTBESTAAN, zie ref geschriften van L. Ron Hubbard, kernfysicus, filosoof en founder of Scientology en dianetics. // 5) Hierbij ben jij uitgenodigd om op onze Nederlandstalige White POwer forum te komen meediscussieren, jij mag je stellingen daar posten in je eigen topics. leuk en wij vinden vrijheid van meningsuiting en vrijheid van denken toch het ALLERheiligste, libertarisme is toch heel belangrijk voor de wetenschap. Dit is een van mijn eigen topics daar: /// 6) (100 % citaat uit mijn topic op discussie forum politics.be uit Belgie en Nederland) datum topic 26 februari 2022, 22:44 ...... Waarom heeft GOD mij niet als hogere blanke man gemaakt??
Onderwerp
Waarom heeft GOD mij niet als hogere blanke man gemaakt??
Betoog/ analyse:
1) Ik had vandaag nog pittig telefoongesprek met een hindoestaanse man die mij nu beetje wil ondersteunen, hij kent psychologie beetje, maar hij kan niet verklaren als echte Hindoe gelovige waarom GOD/ Allah/ Jezus/ enz enz mij niet als hogere blanke man maakten en geboren lieten worden.
2) Maar volgens mijn zuivere, mensaapachtige, Binaire logica circuits in mijn prehistorisch koelie apen brein kan een hogere, langere, superieure BLANKE man ook zelf niet verklaren waarom GOD/ Allah / Jezus/ Thor/ Wodan / enz enz hem als Blanke man maakten en ook zo geboren lieten worden.
3) Maw, het is een onverklaarbaar mysterie, zelfs Wieroe kan het waarschijnlijk niet verklaren waarom hij als Aris Hollandse Huiskat geboren moest worden ipv als een vogelvrije Hollandse straatrat of grijze huismuis.
4) Geloof en Religie kunnen dit ook niet verklaren voor mij en Wieroe. Onverklaarbaar probleem dus. Waarom bestaan de hogere Blanke Ubermenschen anyhow?? Sommige dingen mogen wij misschien NOOIT en te nimmer weten als zieke, vraatzuchtige en intelligente insecten op deze exo planeet.
5) Post hier je antwoorden en analyses aub. Ja lang, blank en grootgeschapen zijn is toch het hoogste op aarde, vanuit evolutionair oogpunt. Vladimir POetin is hier een van de mooiste voorbeelden van, en hij is schatrijk, vermogen ruim 200 miljard USdollars. Echte Ubermensch.
6) PS ik ben zelf nu ongeneeslijk ziek, en ga niet lang meer leven denk ik vaak. Psychiatrische ziekten, en suicidaal vaak, goed dat er een dood bestaat ok, einde van mijn lijdensweg in een zwak, kleingeschapen, minderwaardig, viesbruin, koelie apen lichaam. Ja Untermensch zijn is toch een straf en daarom redeneerden de ...... //// deeplink //
https://forum.politics.be/showthread.php?t=263638
Waarom heeft GOD mij niet als hogere blanke man gemaakt?? - Politics.be
FORUM.POLITICS.BE
Beantwoorden
Voorbeeld verwijderen
1 min
=================================
Facebook pagina van Rishi Moella is:
https://www.facebook.com/vinodjrm