Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem
U valt dan maar wat Willem aan ?!!
Om het met de woorden van een rechtse te zeggen : "Man, wat ben jij toch een vat vol haat"
Waar weerlegt Knack en de N-VA praatbarak van de Afspraak het document MET opmerking dat HLN publiceert ?
Zolang ze dat niet kunnen en zich wat met whatsappjes blijven bezig houden, geloof ik de strekking die HLN publiceert.
Idd Slangen...een bewezen schriftvervalser, van die eretitel alleen gered door verjaring
Ik val Loones niet aan op zijn uitrelijk. Dat is een fantasie van U.
Ik val Loones aan op zijn hysterisch cijferneuken in tijden van crisis
De Vadder IS het ademend N-VA reclamebord van de VRT, hij wou zelfs feestjes van die partij gaan opleuken...hoewel Vadder en opleuken ?
En die Knackman, ja ik vond die persoonlijk zeer arrogant. Dat veranderde als hij over de Demir varkens kon praten. Zijn arrogante air in het Croo debat had eerder iets van een muur optrekken om er zich achter te verschansen omdat hij anders geen verweer had.
|
Dat doen de Vlaams-nationalisten hier en elders met vaste regelmaat. Ook Loones doet dit. Op de man spelen in plaats van op de bal wanneer ze het niet kunnen halen. Een zwaktebod natuurlijk bij die keffertjes. Vaneiges.