Los bericht bekijken
Oud 17 december 2022, 08:57   #306
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
U valt dan maar wat Willem aan ?!!
Logisch, u zit zo vol haat dat elke journalist die niet vertelt wat je wilt horen, als arrogant afgedaan wordt, of een N-VA uithangbord, of erger.
Als je wilt doen alsof je apolitiek bent, ga je beter je best moeten doen.
Je komt hier effectief dag na dag over als een linkse hater.

Citaat:
Waar weerlegt Knack en de N-VA praatbarak van de Afspraak het document MET opmerking dat HLN publiceert ?
Je moet beter leren luisteren en lezen, uw rode bril verhindert u dat blijkbaar.
Ze hebben opmerkingen gemaakt, maar de boel wel ondertekend.
Het is dus een leugen dat Debleecker een begroting heeft ingediend waar ze niet mee akkoord gegaan zijn.

Citaat:
Zolang ze dat niet kunnen en zich wat met whatsappjes blijven bezig houden, geloof ik de strekking die HLN publiceert.
HLN is daar erg dubbelzinnig over.
Gisteren heb ik daarin een opiniestuk gelezen waarin de lof van Debleecker gezongen werd, en vol humor gezegd werd dat zij moest aftreden omdat zij de waarheid sprak.
Dus zelfs uw bron vertelt niet wat je wilt horen.
Nog een journalist erbij dus om "arrogant" of "VLD uithangbord te noemen.

Citaat:
Idd Slangen...een bewezen schriftvervalser, van die eretitel alleen gered door verjaring
Vriend van Verhofstadt, jarenlang betaald door de VLD om hun leugens een draai te geven.
Het doet pijn, zeker?

Citaat:
Ik val Loones niet aan op zijn uitrelijk. Dat is een fantasie van U.
Wat komt die Looney Tunes dan vandaan?
Dat verwijst naar tekenfilms...

Citaat:
Ik val Loones aan op zijn hysterisch cijferneuken in tijden van crisis
Als het zo hysterisch is, waarom moet de dweil er dan zo over liegen?
Waarom geeft hij de documenten die zijn versie bewijzen niet aan het parlement?
Of heeft hij ondertussen zoveel versies verteld dat hij niet meer weet welke leugen hij moet verkondigen?

Citaat:
De Vadder IS het ademend N-VA reclamebord van de VRT, hij wou zelfs feestjes van die partij gaan opleuken...hoewel Vadder en opleuken ?
Nochtans komen in de Afspraak op Vrijdag de Vivaldi partijen meer dan genoeg aan bod, ze krijgen kritische vragen zoals iedereen anders.
Maar dat stoort u natuurlijk, u vindt dat die Vivaldi partijen altijd positief benaderd moeten worden, de hand boven het hoofd gehouden worden, hun leugens verzwegen worden, enz.

Citaat:
En die Knackman, ja ik vond die persoonlijk zeer arrogant. Dat veranderde als hij over de Demir varkens kon praten.
Zoals ik zei: zolang hij niet zegt wat je wilt horen is hij "arrogant", van zodra iets in je kraam past, is 't plots een goeie...

Citaat:
Zijn arrogante air in het Croo debat had eerder iets van een muur optrekken om er zich achter te verschansen omdat hij anders geen verweer had.
Het feit dat Alicia Bertrand, de dweil van de dweil had afgebeld voor de uitzending, betekent dat het de dweil is die geen verweer meer heeft.