Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten
Ik bejubel niemand. Ik zeg alleen dat de staatssecretaris na zich verdiept te hebben in de mails, nergens kon afleiden dat de premier zou gelogen hebben. Men hanteert nogal vlug vanuit de oppositie het woord 'leugen'. Loones zal wel -als oppositie van de regering- zijn rol goed hebben proberen te vervullen, maar of hij goed heeft gezien m.b.t. tot De Croo is hoogst twijfelachtig. In ieder geval, Alexia Bertrand bespeurt van geen kanten nadat zij de mails had doorgenomen een of andere 'leugen' door De Croo.
Loones heeft gewoon een bok geschoten. Volgens mij heeft hij niet eens een 'smoking gun' omdat alles op verschillende manieren kan worden geïnterpreteerd.
|
U meent het. De staatssecretaris die daar gezet werd door Decroo heeft niets gevonden. Dat heel haar kabinet iets anders zegt, dat negeert u dan weer. Die zijn blijkbaar niet betrouwbaar maar iemand die de begrotingscijfers zelfs niet kent is dat wel.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
Laatst gewijzigd door fox : 17 december 2022 om 17:50.
|