Los bericht bekijken
Oud 17 december 2022, 19:42   #5
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Je ziet zo afkomen dat ze elektriek willen rantsoeneren. Zoals Telenets maandelijks volume waarna je op zoiets als "smalband" vliegt - indertijd, geen idee hoe het nu is.
20 jaar geleden hebben ze straten selectief uitschakelbaar vanop afstand gemaakt. Aan elk kabientje kwam een tweede met die toegevoegde functie.
En nu dus selectie met resolutie van 1 gebruiker. Ze kunnen dan een database hebben met velden als beroep, inkomen, huidskleur, verkeers en andere boetes, politieke correctheid enzovoort enzoverder en je op die basis beslissen je zonder elektriek te zetten zonder ook maar iemand anders mee te onderbreken.
Dat is er toch vèèèèr over he? Net als hun corona terreur in 2020 en 2021, dat was ook nooit gezien in onze contreien, toch ik als 50+er niet. En die wachtrijen voor winkels, dat hamsteren, ik had voorheen enkel gelezen dat zulke situaties typerend waren in de Sovjetunie, maar kijk, hier in Belziekske, ons "Vrije Westen" van toendertijd.

Ik heb zo eens opgezocht hoe dat uitschakelen tewerk gaat. Als ze kunnen gebruiken ze de kabelmodem daarvoor, betekenende dat ze verbinding kunnen maken als je tv kijkt of internet surft, je moet je dus dat ontzeggen om het te blokkeren.
De andere manier is een model met ingebouwde gsm.
Het eerste kunnen ze hier niet door een toevalligheid, die tv kabel komt binnen langs een totaal andere kant dan de elektriek. Dat laat de gsm optie over, wel, ik zou een kooi van Faraday kunnen bricoleren rond de meter/kast.
Dat een zot vanachter zijn bureau ergens kweet niet waar mijn licht kan uitdoen, daar pas ik voor ze. Die politici zijn zot geworden, dolgedraaid, krankjorem, dat ze burgers op dergelijke schaal willen kunnen controleren. In 2020 nazi toestanden. Zelfde voor hun controle van je geld, hun oorlog tegen cash, is ook zot geworden. In 2020 met dat virus als smoes, nu met hun eigen economische sabotage als smoes, hun boycots tegen Rusland. Die gas/elektriek rantsoeneringen zijn door sujetten die zelf voor aanbodsverkleiningen zorgden.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden