Los bericht bekijken
Oud 22 december 2022, 17:44   #5
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Repliek van Theo kan je vinden in HLN, inbegrepen gans de video.

Citaat:
Volgens Francken werd hij - al dan niet opzettelijk - verkeerd begrepen. “Ik heb geen opmerking gemaakt over hoe mevrouw de minister zich kleedt. Dat interesseert me niet. U heeft dat misbegrepen of bewust misbegrepen, dat laatste zou me niet verbazen.”
Linkse jongens kunnen blijkbaar onmogelijk begrijpen dat Franstaligen in de kamer niet verstaan wat de Nederlandstaligen vertellen. Ze moeten het doen met de vertaling die door de tolken ogenblikkelijk gemaakt wordt en door de oortjes verspreid wordt. Alle nuance gaat daar soms bij verloren. En de toehoorder hoort dan slechts wat hij graag wilt horen. En tegenover een Nederlandstalige is dat nogal geprogrammeerd: het zal wel iets fascistisch zijn.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden