Los bericht bekijken
Oud 25 december 2022, 18:58   #684
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
In de information space (dat is dus inclusief de Russische mediakanalen) wordt geleidelijk meer gesproken over de gevolgen van de tekorten aan....wel...ongeveer alles...aan Russische zijde...

Het gaat nu zover dat er een soort"burgeroorlog" bezig is tussen de diensten van de FSB,de Rosgardia,Wagner en de Strijdkrachten om de schaarsere hoeveelheden transportmiddelen en brandstof....Waarbij de Strijdkrachten steeds meer aan het kortste einde trekken.....Hun functie is,evident,als zombies nog wat in de weg van de Oekrainers te gaan lopen in de Donbas,of in de andere zones in een stelling gaan zitten wachten op de dood van boven..Daarvoor is niet veel materiaal nodig...
Men treft ook grote hoeveelheden Russische soldaten aan zonder winterkledij Dat is ,denk ik,onuitgegeven de laatste 200 jaar ,echt,deze oorlog zet alles op zijn kop...
Ik zeg het: de tegenstellingen Wagner vs Russisch leger, en als derde gewapende factie ook nog eens de Kadyrovtsi, bevat gewoon alle elementen voor een burgeroorlog. En wat Patrick hier ook mag beweren: met een burgeroorlog in Rusland zijn wij NIET gebaat. Wat als Kadyrov, of Prigozjin de controle veroveren over het kernwapenarsenaal?
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent

Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 25 december 2022 om 19:00.
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden