Discussie: Het net sluit zich.
Los bericht bekijken
Oud 29 december 2022, 12:43   #148
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Ge zou uw voorspelling een beetje hard moeten maken, verifieerbaar. Anders blijft het vaag speculeren. Er is hier ook ergens zo’n draad over de Euro “the end game”. Na 5j beetje uitgedoofd.

Je geeft al een tijdje aan dat “de afrekening” eraan komt. Als ge daar geen tijdspanne op plakt, dan is dat wat hol. Allez, als ge zegt, 2, 20 of 200j… ik denk dat bij een revolutie binnen 200j de oorzaak niet gezocht moet worden in covid 200j ervoor…

Maar goed, als de afrekening eraan komt, dan heb ik blijkbaar niet lang meer te leven. Kan ik nog terug? Ik wil wel doen alsof ik niet geloof in vaccins…
Mij gaat het erom dat de "waarheid achter de waanzin" geen toevallig fenomeen is.
Ach, het kan wishfull thinking zijn van mijn part. "De goede mens" in mij die het moeilijk kan slikken dat zoveel onrecht onbestraft zou blijven. Dat "de slechte mensen" die eindoverwinning op de mensheid zouden behalen. Da's toch geen mooi vooruitzicht, nee?
En dus blijf ik als ijverige bever maar gewoon doorknagen aan die zogezegd niet-penetreerbare burcht van onrecht, leugens, propaganda en censuur, in de wetenschap dat er VELE mensen net hetzelfde doen.

De strijd tegen onrecht, leugens, propaganda en censuur is nooit echt gestreden. Maar ik doe m'n best.
Uw steun daarin is altijd welkom.