Los bericht bekijken
Oud 30 december 2022, 13:24   #343
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht

Ik zou eigenlijk eerder zeggen dat de VS blijkbaar nog altijd "kruipt" voor Europa dan,als ik dat discours,dat wereldbeeld zou moeten volgen...

Vergeten we niet,de VS MOET niet helpen en zeker niet ingrijpen in Europa buiten de NATO hé...Een telefoontje tussen Biden en Putin met een grensafspraak ,bvb langsheen de Dnipro rivier en het was geregeld......maar ze helpen toch,en ze volgen het discours,ook van de Europeanen (en vooral de andere Slaven) dat Putin NIKS meer kan krijgen of veroveren,NIKS.
Net als indertijd in Joegoeslavie Mr Milosevic en zijn Serviers helemaal teruggedrongen werden tot binnen de grenzen van historisch Servie (misschien een beetje te veel naar binnen....dat laat ik open...),en het uiteindelijk de Yanks waren die wat spoed daar achter kwamen zetten....
Clinton WILDE dat eigenlijk niet,moest dat ook niet,maar deed het toch...

Misschien HOUDEN ze wel van ons ,die Yanks.Vergeten we niet dat die grandioze Pacific ,bij nader inzien,mischien wel vreemder en minder grandioos zal blijken dan de Atlantic...
Inderdaad, het is eigenaardig dat onze Putin lovers maar blijven janken over hoe Europa een USA slaaf zou zijn, terwijl het hier de USA is die - WEERAL - de hete kastanjes voor Europa uit het vuur komt te halen.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden