Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy
Je doet maar. Communiceren via e-mail zie ik niet zitten. Je maakt het moeilijker dan dat het is. Maak dan ineens een facebook groep.
Als politics er de stekker uittrekt dan zoek ik wel een andere stek.
|
Beschouw patrickve zijn idee als u inschrijven op een nieuwsbrief. Zodra dit forum verdwenen is, ontvangt iedere inschrijver dan die nieuwsbrief met daarin de locatie van het nieuwe forum. Een volledig nieuw forum (dus niet invoegen op een reeds bestaand forum) zodat je het huidige politics-forum (niet de inhoud, wel de deelnemers en het reglement) kan kopiëren naar die nieuwe locatie.
Facebook of andere kanalen daarvoor gebruiken is niet interessant want niet iedereen gebruikt die kanalen. Het enige wat je eventueel moet doen bij het mail-idee, is een mail-adres aanmaken als je niet je huidige adres wil gebruiken. En het handige daarbij is dan ook dat niemand uw alias kan overnemen, want gelinkt aan uw mail-adres.. enfin.. mij leek 't zo klaar als pompwater.
En een andere stek zoeken? Hoeveel andere fora ken je waar je zo vrij kan schrijven als hier..? Wanneer je deze gemeenschap (politics.be) kan kopiëren naar een andere locatie, verandert er niets eh.. uiteraard moet pontifex ook mee verhuizen.. er zijn niet veel mensen die even 'neutraal' kunnen modereren.
Dit allemaal in geval dit forum 'plots' volledig zou verdwijnen..
In een ander geval slaagt een techneut er misschien in om de link 'forum.politics.be' te laten doorschakelen naar de nieuwe locatie.. of zie je wanneer je dit forum wil bezoeken een pagina met daarop het nieuwe adres..