Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
Het VB is veroordeeld voor racisme en de partij doet er �*lles aan om duidelijk te maken dat "er niks veranderd is". Tja, wat wil je dan?
|
Er is wel iets veranderd: de wet. Men heeft de wet moeten veranderen eer men het Vlaams Blok veroordeeld kreeg. Ik zeg het u: wacht maar ventje tot de N-VA groot is. Ik hoop voor u en Vlaanderen dat ge ooit groot wordt, dan zult ge zien wat ze verstaan onder "racisme".
Citaat:
- hoofddoek = terugkeercontract
|
Een symbolische uitspraak, die wijst op het niet-integreren van bepaalde allochtonen.
Citaat:
- moslim = geen democraat
|
Noem mij 1 democratische moslimstaat.
Citaat:
(allemaal opgedrongen door de pers?)
|
Ik zie het probleem niet met deze uitspraken. Men probeert daar een zweem van racisme aan te hangen, maar dat pakt alleen bij de sukkelaars.
Citaat:
En in zo'n klimaat ontstaan dan situaties zoals die bij Remmery. Dat is het Vlaanderen dat het VB heeft gecreëerd. Ik moet ervan kotsen.
|
Kotst gij dan maar. Ik hoop dat ze die smeerlap oppakken, want volgens mij is er daar ene serieus aan het vervalsen. Ik zou niet verbaasd zijn moest dat iemand zijn die Vlaanderen in een slecht daglicht willen stellen. Maar gij loopt daar weer meteen in!