Los bericht bekijken
Oud 31 maart 2005, 00:02   #4
Mustapha
Gouverneur

Mustapha's schermafbeelding

Standaard

wat is integratie?

voor mij,
ik respecteer de grondwet en de Belgische wetten.
ik respecteer alle mensen die hier wonen.
ik spreek jullie afschuwelijke taal, waar ik buiten Belgie geen reet mee ben.

Ben ik geintegreerd?

Citaat:
Als een fundametalistische moslim het niet eens is met de gang van zaken in het land waar hij woont, dan moet hij een land zoeken dat beter bij zijn ideeen past. Ook al betekent dat een economische achteruitgang. De Nederlandse democratie is in honderden jaren opgebouwd. Dat mag niet verkwanseld worden.
Wat is dat nu voor iets?
Ik ben het oneens met DiRupo's beleid, ik eis de splitsing van BHV en wel NU en geen dag later! Moet ik nu emigreren ofzo?

Citaat:
Er moet geprobeerd worden de aanwezige moslims in Nederland zoveel mogelijk te matigen. Gematigde moslims moeten vaker op tv komen. Soaps met bierzuipende moslimmannen en mooie moslimvrouwen die halfnaakt op tv rondlopen moeten dit gedrag meer acceptabel maken binnen de moslimgemeenschappen in Nederland.
Gij bent nog in staat om uw mamalief te verkopen om goed te staan bij de autochtonen.

De kunst is "elke mens, ongeacht achtergrond of geloof te respecteren in zijn waarde". En geen debiele idee van bierzuipende en varkensvretende "moslim" worden om geaccepteerd te worden.

Citaat:
Nu vraag je je af waarom ik voor de toetreding van Turkije tot de EU ben. Turkije is een bakermat van de westerse beschaving. Anatolie is een van de mooiste en geschiedenisrijkste gebieden ter wereld. De allereerste Indo-Europese taal werd in Anatolie door de Hettieten gesproken. De bakermat van de beschaving dient zelf een beschaafd land te zijn. Turkije verdient een democratie. Deze democratie kan met behulp van de EU bereikt worden. Ik wil duidelijk maken dat ik tegen een vrije verkeer van personen tussen Turkije en de EU ben. Ik wil niet dat de fundamentalistische moslims richting Europa kunnen verhuizen. Ze moeten of in Turkije blijven of naar een land als Iran verhuizen. Toetreding tot de EU zal verzekeren dat Turkije een democratie blijft. Als Turkije namelijk de democratie afwijst zal het land uit de EU gezet worden.
Waarom altijd die zever halen van bakermat hier, bakermat daar?
EU heeft enkele criteri's opgesteld om lid te kunnen worden.
Elk land kan aanvraag indienen om lid te worden.
EU aanvaard aanvraag of verwerpt.
EU aanvaard.
EU schekt of criteria worden nageleefd.
Criteria nageleefd.
Land treed toe.

Voila, dat is het principe en niet de bakermat of historisch geziene bullshit of de grenzen van Europa stopt bij blablabla.

Als je met bakermatjes begint, neem Irak dan meteen op in de EU. Want dat land bezit ook nogal veel bakermatjes.
Mustapha is offline   Met citaat antwoorden