Los bericht bekijken
Oud 17 januari 2023, 19:57   #19
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.726
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Mhh, ja maar de Overheid heeft dan wel toegelaten dat huizen verkocht worden via mail. Daar gaan nog grappen mee gebeuren.
Ik ben er resoluut tegen om 'officiële' zaken via mail te regelen.
Toen ik mijn huidig appartement wou kopen, deed ik dus telefonisch een bod, dat 10.000 euro lager lag dan de vraagprijs, en 14 dagen geldig.
Ik belde dat bod naar de makelaar, omdat we dat appartement absoluut wilden kopen, en dus de eerste te zijn.
Wat ik dan verwachtte, gebeurde ook, en zeer correct. Ik werd verzocht om dat telefoontje te bevestigen per mail.
Even later ontving ik de mail van de makelaar dat de verkoper het bod aanvaard had.
Zo hadden we beiden zo vlug als mogelijk zekerheid.

Heksie Perfeksie tevreden, dus ikke tevreden.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden