Los bericht bekijken
Oud 8 februari 2023, 06:29   #4
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Dat hoort bij de job wordt wel eens gezegd. Wat er ook zou moeten bij horen is een menselijke opvolging. Maar de lijdensweg van de agente begint pas als ze het overleeft. In ogen van de overheid vindt er nooit geweld plaats tegenover haar personeel en al zeker niet met blijvende schade. Zoals ik al bij zoveel gevallen heb zien gebeuren zal de overheid er alles aan doen om het zware incident niet als een werkongeval te moeten aanzien en zelfs als ze daartoe gedwongen wordt zal ze er nog alles aan doen om er niet voor te moeten opdraaien. Ik wil het overheidspersoneel niet te eten geven dat al meer dan een decennium met de overheid in de clinch ligt omdat het probeert het slachtoffer buiten te krijgen zonder ergens te moeten voor opdraaien.

Kindjes van rijke ouders op het spectrum mogen hun hele leven weed roken en computerspelletjes spelen op kap van de staat maar als overheidspersoneel wordt half dood geslagen, amper nog buiten kan komen door angstaanvallen of met uiteengereten lichamen verder moeten dan staat de overheid plots veel minder te springen om te helpen. Zelfs aangepaste arbeid is dan soms al teveel gevraagd. Hopelijk zal het deze agente beter vergaan maar ik vrees ervoor. Zonder lange arm wordt het leven van de agente meer dan waarschijnlijk een hel als ze blijvende psychische of fysische schade oploopt. Triestige wereld.

In de meltingpot gaat alles kapot.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 8 februari 2023 om 06:30.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden