Los bericht bekijken
Oud 9 februari 2023, 07:37   #13
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Goed ja. Ik vind het onderwerp best ernstig genoeg en vatbaar voor discussie. Geen probleem.

Misschien wel spijtig dat alleenstaande mannen niet kunnen kiezen om alleenstaande vader te worden.
Mannen kunnen in tegenstelling tot vrouwen geen kinderen baren en dat is de werkelijkheid. Met die werkelijkheid heb ik geen probleem. Ik gebruik het onderwerp gewoon om er aan te herinneren dat dit ook op andere vlakken geldt en dat men niet steeds onmiddellijk over discriminatie, seksisme, racisme of inclusiviteit moet beginnen als er ongelijkheid wordt gemeten in een uitkomst. Het is niet omdat er minder BOV's dan BOM's zijn dat er sprake is van discriminatie, seksisme of exclusiviteit. Net zoals er in 80%* van de gevallen geen sprake is van racisme, seksisme of discriminatie bij ongelijke uitkomst in het onderwijs en op de arbeids- of huurmarkt. Het is zelfs zo dat door alles aan de wokefetishen te wijten men de problemen verergert omdat men dan geen oog heeft voor de echte oorzaken, met als gevolg dat 'linksen', 'progressieven' en 'wokes' veroorzaken wat ze bestrijden.

* Ik denk dat het nog veel minder is maar ik hou van de Pareto-vergelijking.

In de meltingpot gaat alles kapot.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 9 februari 2023 om 07:37.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden